ПАЙМОНИ МИЛЛӢ ВА Ё ПАЙМОНИ АВБОШОН?!

Ҳарчанд борҳо гуфтему боз мегӯем, аммо ҳанӯз ҳам ба гӯши намояндагон САҲА нарасид, ки нарасид. Боке надорад, барои мо фарқе ҳам надорад, ки дар баробари инсонҳои комил ва соҳибмаълумот боз чанд фоҳишаву авбош дар ҷаласаҳои САҲА ширкат меварзанд. Шахсан низоми кории САҲА ҷанг андозу тамошо бикун” ба ман писанд нест. Дуюм масъала ин иштироке нафароне ҳаст, ки онҳо мухолифи як давлат хондан худ айб аст. Охир чи гуна мешавад як зане, ки бо тамоми ҳастияш худро ба фоҳишахонаҳо супурдааст, ин ҷо як мухолиф ва гурезаи сиёсӣ ном бурд? Ё шояд ӯ барои корҳои бад ё худ хиёнатҳояш аз шавҳару хешовандони шавҳараш фирор карда бошад ва ба худ унвони гурезаро гирифтааст, ки ин табиист. Аммо чи гуна мешавад як фоҳиша ва нафаре, ки аз сиёсат умуман хабар надорад, гурезаи сиёсӣ унвон кард??? Ин ҳатто ба ақл рост намегирад.

Чанд тан аз авбошу ҷинояткорони палид бо таъсисе гӯё созмоне бо номи паймони миллӣ худро мухолиф нишон медиҳанд, аммо чанд зани дигар бо баҳонаҳои зиёд худро ба он ҷо мезананду аъзои паймон эълон кард. Ва боз паймони миллӣ. Албатта дар ин шакл намешавад ин лонаи авбошонро паймони миллӣ гуфт, фақат паймони фоҳишаҳо гуфтан мувофиқ ба рафтор аст.

Ҳоло мо дидаистодаем, ки чи тавр душманони миллат аз минбари САҲА истифода менамоянд, аммо ин чиз ҳаргиз барои манфиати миллат нест, балки барои паст кардани обрӯву эътибори кишвар аст.  Наҳзатиҳо бо тамоми гурӯҳҳову созмонҳои ифротӣ ҳамкорӣ карда, талош мекунанд, то зиёдтар хиёнат намоянд.

Ин аз рафтор, гуфтор ва муносибати онҳо бараъло дида мешавад ва нобуд сохтани ТЭТ ҲНИ барои ҷомеаи ҷаҳонӣ бояд ҳатмӣ бошад.  

                                                                                           Парвизи Машҳур

                                                                                                     омӯзгори ДКМТ