ҲАНГОСАКИ БАҒАЛ БА БАҒАЛ ДАР САРИ ЗОНУҲО

дар ҳошияи гузаштаи М. Садриддин дар Афғонистон

Дирӯз бо амри тасодуф сар ба сафҳаи худ дар фейсбук задам ва навореро дидам, ки дар он аз забони нафаре ҳақиқати ҳоли Муҳаммадиқболи Садриддин ифшо мешуд, ки бисёр ҳам тааҷҷубовар буд. Воқеан ин саргузашти талхи М. Садриддин барои фарзандонаш нанг аст. Нанге, ки аллакай сӯхта дуд кардаасту дигар ба хуни насли Муҳаммадиқболбӣ мубаддал гардидааст.

Ҳар замон навиштаҳои М. Садриддинро медидам, дурӯғҳои бофтаашро мехондам тааҷҷуб мекардем, ки наход одам то бад ин ҳад пастфитрат ва дарунсиёҳу манқурт бошад?!

Аммо имрӯз ошкор шуд, ки дигар рӯҳан М. Садриддин ҷинсияти худро тағйир додааст ва худро “нозгули бағал ба бағал” гардонидаасту нияти фоҳиша буданро кардааст, ки ҳайфи номи мардӣ ва сурати инсонӣ ба ин Иқболбӣ гуфтан сад дар сад дуруст мебошад.

Наход инсон то бад ин ҳад манқурт, ҳайвонрафтор ва ғуломандеша бошад, ки аз неъмати буда, ношукри намуда, даст ба “лутӣ” мезанад?

Ҳоло маълум мешавад, ки М.Садриддин дигар санг дар бағалу сар ба зонуи мардҳо будаасту имрӯз бошад “алами исоро аз мусо” гирифтанӣ мешавад, ки ин боиси таассуф аст. Магар наҳзатиён ҳамаашон ба мисли Муҳаммадиқболи Садриддин ҳастанд, ки ӯро сӯхангӯйи худ қарор додаанд?

Маълум мешавад, ки дар ТТЭ ҲНИ асло аз ислом ва одобу шариати динӣ ҳарфе намеравад ва сарвар ва аъзоёнаш ҳам ҳамагӣ  алкашу лутию қаллобу фиребкор мебошанд. Сухангӯи ТТЭ ПМТ (ҳамон ТТЭ ҲНИ бо номи нав) Темур Варқӣ яке аз бодапарастон ва алкашҳои рақами 1 аст ва аз пушти бодахӯрӣ дар Маска одам ҳам ҳисоб намекардандаш.

М. Кабирӣ сарвари ТТЭ ҲНИ як зинокор ва ҳатто бадахлоқу бетамиз буданаш дар наворҳо исбот шуда буд ва ҳамагон аз ин огоҳанд. Ҷосусу хиёнаткор ва миёнарави террористон буданаш исбот шуд.

Маҳмадиқболи Садриддин дигар як лутии ҳамҷинсгарост, ки ба ҳама ошкор шуд ва фаротар аз сарҳадҳо рафт ва боз чӣ ҳам гуфта метавонем дар бораи ин ганбуски бағал ба бағали сар сари зонуҳо?!

Қаллобияш борҳо исбот шудааст ва ҳатто чандин касон дар ин бора навиштанд ва ин маънои онро дорад, ки дигар М. Садриддин аз рамкаи одамгарӣ баромадаасту ба як махлуқ табдил ёфтааст.

Лек он чӣ дар охири ҳамин навор гуфта мешуд боз ба носипосии М. Садриддин ҳамон Иқболбӣ оварда мерасонад, ки ӯро падараш аз дасти қумандоне харидаасту ҷонашро наҷот додааст, аммо М. Садриддин ҳатто дар ҷанозаи падараш ширкат накард, ки ин дигар аз пастфитратияш шаҳодат медиҳад.

Магар ҳамин аст, ҳоли аъзои раёсати олии ТТЭ ҲНИ?!

Ҳоло дигар тахмин задан баҷост, ки дар ТТЭ ҲНИ ягон инсони солими ҷамъиятӣ вуҷуд надорад ва ҳамаашон ё аз нигоҳи равонӣ беморанд ва ё аз лиҳози ҷисмонӣ муътод шудаанду рӯ овардаанд ба лутигароӣ.

Бояд қайд кард, ки ҳам шаробнӯшӣ, зинокорӣ ва ҳамҷинсгароӣ дар шариат ва ҳам дин маҳкум карда шудааст ва даст задан ба ин амалҳо ҳукми вазнин дорад, пас аъзоёни ТТЭ ҲНИ, ки худро ҳомии дини ислом мешуморанд, чаро бар хилофи гуфтаҳои шариат амал менамоянд?

Ва ин бори дигар исбот менамояд, ки тамоми аъзоёни ТТЭ ҲНИ ва дигар гурӯҳҳои пайрави онҳо аз табақаи инсонӣ баромадаанду асло ба ҳаёт наздик нестанд ва як дунёи ифротиро таъсис додаанд, ки аз он дигар нафрати инсон меояд.

Дилмуроди Вафо

таҳлилгар, ДКМТ